A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

Ima az Istennőhöz

2008.11.13. 22:13 | meteor-25 | Szólj hozzá!

 

Kétségek közt őrlődöm,

nem tudom mi történik velem!

Oh! Hatalmas Anyaistennő áldj meg engem!

Esdve lábaid előtt hódol teljes lényem!

 

Kezedbe teszem kezem, hogy vezess az Úton!

Hatalmad s fényes szépséged előtt lehajtom fejem,

hódolok teljességednek! Szeretlek NAGY ANYA!

 

 

Szívem, lelkem s testem  minden nedve

szomjazza hűsítő nektárod!

Fogadj, be s ölelj magadhoz jó Anya,

s oltalmadban megnyugszom Végtelen!

 

Végtelen rezgésed élteti szívem,

Belőled fogant lényem!

A Részed vagyok.

A Részem vagy!

 

Hatalmas Földanya,

karod most álomba ringat,

s az ATYÁval óvod álmomat :

Mert én vagyok a

Gyönyörű GYERMEK!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr91767960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: anya istennő
süti beállítások módosítása