A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

újra itt megfogyva már, de törve nem....

2008.11.25. 22:44 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Nem vagyok túl jól mostanában! Az iskola miatt stesszben élek, s a diploma nem ér ennyit! A közgazdaság tanárom -aki szerintem nem normális-( ez nem minősítés, hanem statusz) hétről-hétre mérgez minket a pesszimizmusával! Gyomorideggel várjuk, hogy ma éppen hülyék vagyunk, nincs pénzünk, nem lesz munkánk, éhenezni fogunk vagy a recesszó várhazó hatásait ecseteli? Nem tanít semmit, csak okoskodik és próbálja elhitetni velünk, hogy mi mennyire hülyék vagyunk! Csak azt szeretném tudni, ha valóban annyira okos miérttanít? Miért nem a Parlamentbe monja el a véleményét? Remélem eljön az az idő, amikor megmondhatom neki, mennyire kis szánalmas senki ő, épp úgy mindenki, csak egy tanár a sok közül és nem a Megváltó!


Másik téma az értetlenség! Meglepő, hogy intelligens emberek(?) nem tudják elviselni at igazságot, sőt fáj az igazság! Értetlenkedik, ködösít... beforgat... kiforgat...nincs közös nyelv... öszzefüggéstelen...nem értem... nem kaptam választ semmire!

én sem!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr96788816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása