A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

NYÁRI ÉRZETEK

2009.08.21. 20:49 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Már elég régen írtam, s most is mindig akkor ülök le írni, ha nem vagyok túl jó passzban. Sok jó dolog történt velem a nyáron. Sokat utaztam legtöbbször gyógyító helyekre, s felettébb élveztem a Nagyanya vendégszeretetét. Találtam egy fantasztikus helyet, Szentbékkálon, ahol egy Merkúr szentély van, ami az alkotóképességet és a kommunikációt erősíti.  Talán emiatt tudok újra írni. Ebben a szakaszomban születtek új versek is és új ismeretségek, új felismerések.

Találkoztam egy emberrel, aki nagy hatással van rám. Nagyon tapasztalt és világlátott férfi. A személyisége abszolult nyitott, színes, egy bölcs és jó lélek. De! Nem ő az akit nekem szánt a Sors, mert családos ember és ezt a játékot nem nekem találták ki! Ő a Tiltott Gyümölcs, a Szó, mely éget; a Kiéletlen Vágy, Bátor Kalandor.  Ő az az ember, ami én még nem vagyok.

Öregebb lettem egy évvel és sokkal bölcsebb. Oroszlán-létem most nagyon kiütközik, de már nem a harcos oldala, hanem a bölcs oroszlán csendes visszavonulása.

Most élem a "megnemértettséget". A férfiak nem értik meg lelki motivációimat, süket fülekre lelek. Nagyon nehéz ezt feldolgoznom. Olyan ez, mint ha egyedül lennék. A nők, akik körbvesznek és hasonló korúak bezzeg már félszavakból is értenek mindent.

Lammas boldog transzban telt el kinn egy tanyán, tűzzel, szoknyában, tánccal, földön fekve, nevetve és sírva. 

Ezen a nyáron sikerült megélnem az Egység-élményt Bp-en a Gödörben. Nagyon sokat kaptam most Bp-től, töltést, impulzust, dinamizmust, zenét, érzést, embereket, forgást, kavargást, nyugalmat.

Most nem írok többet, holnap egy ujabb gyógyító helyre utazom Máriaremetére.

Namaste :REA

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr851328868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: bp tánc nyár helyek gyógyító rea lammas
süti beállítások módosítása