A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

Lélek-gyermekem

2010.02.25. 17:31 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Él bennem üveg-palackba zárva: 

egy Lélek-Gyermek, aki oly rég szomorú.                                                             

Sírva dörömbölt, majd feladta,                                                                               

s azóta egy bús dalt dúdolgat: hátha meghallja valaki.

 

 A DAL zeng, árad ki, de nem hallja meg senki.                                                       

Még Én sem voltam hajlandó feléfordulni,                                                            

mert nem tudtam kiszabadítani Őt a védőpalackból.                                                    

A találkozás mindkettőnk számára annyira fájdalmas...volt                                     

csak hull a könny... és meghasad a szív!

 

Az utóbbi periódusomban, ezt éltem. Van vele munka, de megéri! :)))

Puszza mindekinek:))  Pszt...A Tavasz már itt oson a fák közt...

REA

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr881790095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: dal lélek gyermek szív könny
süti beállítások módosítása