A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

újjá-születés

2010.08.15. 22:26 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Mint ahogy a lepke ég a gyertyalángban,

úgy ég ki belőlünk minden, ami nem szükséges!

Most én égek ma éjjel valahol a szülőcsatornában,

készülve a Nagy Bevetésre itt e gyönyörű Földön.

Útravalóul testet és érzéseket kaptam.

Kicsit kapcsolodj kérlek!

Az Istennő áldása kísérje Utam!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr532224291

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Béla - ESENGŐ: A KRUMPLI MEG A CSÚZLI 2010.12.03. 10:22:48

Hiába tudom, hogy a krumpli meg a csúzli csak mint u-t és ú-t és i-t hordozó hangalakesik egymáshoz közel, már-máregybe,de különben külön áll, kinn és benn egyaránt, és egyáltalánnem esendő; már megesett tényképeit hívja – gyertek elő –, a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása