A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

Őszi életek

2008.10.17. 15:38 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Pörög az élet! Végre el kezdtem tisztességesen tanulni, persze ez érdekel is! :) Ha ez a boldogság egyik kulcs...? A másik kulcs pedig, hogy elkezdtem tiszteségessen jógázni! az oktatóm nagyon szimpatikus Férfi! Nagyon örülök, hogy férfi! A jógás csapat is jó, bár még nem rázodtunk annyira öszze!Boldog vagyok, hogy 2008-ban egyszerre 2 ilyen fontos döntést hoztam az életemben. Minden szépen megy a maga útján, bár még nem döntötte el a Nagy Anya, hogy nyár van vagy ősz! Én már érzem néha az ősz lehelletét, s nagyon megvisel! Pedig tavaly, annyira elragadtatott és felettébb élveztem. Megbabonázott az őszi Nap aranyos pírja, most pegig csak didergek reggelente! Alig van időm kiélvezni az őszi nap fényét, melegét és simítását. Remélem hamarosan helyrebillen az egyensúly az életemben. Minden rendben van! 

:))))))))))))))

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr64718806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: nap ősz 2008 jóga simogatás
süti beállítások módosítása