A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

szétszórtság+ öröm

2008.05.12. 22:49 | meteor-25 | komment

Kissé szétszórt vagyok az utóbbi időben és fáradt!
Ismét elkezdtem írni! Ennek örülök, mert lassan 1.5 éve nem írtam értelmes dolgokat!
Elkezdem egy novellát ,amiből ki tudja mi lesz!:) A versek is kikívánkoznak és a színdarab is halad. Sajnos eléggé lassan, de átszakadnak a terméketlenség gátjai bennem. Kezdek feleszmélni ebből a 1.5-2 éve tartó kábult álomvilágból.
Nem sokára vége lesz a szakdolgozatos hajszának, de akkor sem lesz időm írni, mert utazni fogok!Felkeresem Magyarország szent helyeit, persze nem klasszikus értelemben. Fotózni fogok és öszzehozni egy kiállítást Magyrországról. Most nincs ebben társam, de egyedül is megoldom!Ha valakinek van kedve és ideje csatlakozni írjon! A nyaraim sajnos ilyenek.
A méhészettel is több munka van, ami akkor is fárasztó, ha nem én végzem a legkeményebb feladatokat! Ezt a szakmát már teljesen kitanultam, nincs olyan munkafázis, amit ne tudnék megcsinálni! :)
Remélhetőleg elkezdek franciául tanulni a nyár második felében s ez feldob.:)
Egy szemem sír, a másik nevet. Oka: Méry! Eddig minden őrültségben parner volt s most be van korlátozva. Nekem is be kellene állnom és találni valami tisztes polgári munkát, amiből meg lehet élni!? Mondják az okosok! Az utóbbi időben nekem is megfordult a fejemben a tisztes polgári élet lehetősége! Nehéz idők járnak manapság! Nem baj, ahogy szoktam mondani  még sose' volt úgy, hogy nem volt sehogy!:) Nem töri meg semmi sem az ambícióimat!:)
És talán Mérynek is jobb lesz így! Mindenki megbékél vele főleg a szülei!
Béke veletek és álmos álmodást!

DERŰT:)))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr72465703
Címkék: munka lét fotózás polgári szétszórtság méhészet méry tisztes
süti beállítások módosítása