A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

változások

2010.07.15. 18:55 | meteor-25 | Szólj hozzá!

MIT SZERETNÉK? ÉLNi!

FORRÓ CSÓKOKAT SZERETNÉK, SZENVEDÉLYT, MÉLY PERCEKET, ÖLELÉST, EGYESÜLÉST, EXTÁZIST ÉS SZABAD ÁRAMLÁST! AZ ÉLET ÁRAMLÁSÁT, A SZERELEM TÜZES LÜKTETÉSÉT SZERETNÉM ÉREZNI A VÉREMBEN!  MEGTAPASZTALNI AZ EGYÜTTÁRAMLÁST A LÉTTEL!

TE MIT SZERETNÉL?

 

2010 NYITÁS ÉVE.

MEGENGEDEM MAGAMNAK ÉVE.

AZ ÉLETIGENLÉS ÉVE!

A MOSOLY ÉVE!

A BENNEM ÉLŐ KISGYERMEK ÉVE!

A SZAKRÁLIS NŐ FELSZABADÍTÁSÁNAK ÉVE!

ÚGY LEGYEN! ÁLDÁS!

 

 

 

KINYITOK! fELHÚZOM A ROLÓT S BEENGEDEM A FÉNYT!

ÖRÖMMEL TÖLT EL SAJÁT KORLÁTOM, MERT BEISMERTEM, HOGY VAN.

A ZÁR ACÉLBÓL VAN, DE MÁR ELKEZDTEM KINYITNI.

KULCSOM MÁR van: A hitem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr452154099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása