A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

végre nyaralok!

2007.10.11. 14:44 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Most kb. 1 hétig nem írok, mert nyaralni megyek! Tudom, hogy már vége a nyárnak, de csak most van ídőm. Különben sem szeretem a kommersz helyeket! Ahová már eljutottam és ahová még el szeretnék jutni valami másoknak talán értéktelen élményért megyek. Vágyom például Norvégiába, hogy láthassam a morajló vizet, ahogyan csattan a Fjordokon, az erőt akarom érezni!
De! Térjünk vissza a nyaraláshoz! Ausztria? Szlovénia, szlovén Isztria a cél! Őrség és Vendvidék felfedezése után indulunk a szlovén hegyek meghódítására és Ausztriába is átnézünk! Majd viszzatérve kis hazánkba Zalai és Somogyi mustra következnik, hátha meglelem, hogy hol szeretnék élni! Most ugyanis keresem azt a helyet, ahol magával ragad valami varázslat, valami itt akarok élni érzés ...stb. Hála az Istennőnek, azon kevesek közé tartozom, hogy én választhatom meg, hogy hol akarok élni! Ez egy nagyon szerencsés dolog! Annyit tudok, hogy el, az Alföldről el! Messze! A vonzanak a hegyek. Ott igazán szabad a lelkem és szárnyal, amint hegyeket lát, s ez, az ő választása. Ha a lelked szerint élsz, akkor mindig jól érzed magad!
Sajnos megadatott a pénz, nem sok de tán több, mint kellene! Mások nagyon örülnek a pénznek, de nekem nem szerencse, hanem csapás! Túlságosan köt még az anyagi világhoz!
Én ezen már túl akarok lépni! Csak biztos pont kell az életembe egy ház, egy lak és semmi más!
Nagyon boldog vagyok, mert találkoztam egy nagyon szegény családdal. Most vettek egy házat, de a házvásárlásra ráment az öszzes pénzük. És segíthettem:)))))))))!
Bútorokat adtunk nekik! Azt hiszem ez egy üres lakásba jól jött nekik!
Van 3 gyermekük, egy 3 éves, egy 4 éves  és 10 hónapos! Ha vannak gyermekruháitok,amit ti tudtok már nélkülözni, ( akár csak pár darab ) kérlek lépjetek kapcsolatba velem! Nem magamnak gyűjtök!!!!! Aki ismer tudja, hogy nincs gyermekem és nem is lesz még egy pár évig! Email: meteor-25@freemail.hu
Minden kinek köszönöm a figyelmet és az emberséget, aki segít ebben az ügyben.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr94193379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: gyermeki
süti beállítások módosítása