A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

Búcsú és köszönet

2007.10.24. 12:48 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Politika

Fantáziaszőnyeget gurítanak elénk,
hogy fantázia-mézemadzaggal
rángathassanak Jobbra vagy Balra!
Ez nem játék!
Csak ezt kevesen tudják!


Ma megint nem történt semmi!
Kicsit elmélkedtem a barátságról! Hmmm... nem jutottam semmire! Félek, hogy ez a fogalom nem igen létezik manapság! Eltorzult az értékrend! Nincs önzetlenség!
Én sokáig azt hittem, hogy nekem van igaz barátom! Csak később döbbentem rá, hogy ez nem igaz barátság, hanem egymás megfojtása! A történetet nem szeretném ecsetelni, mert hiteltelen lenne, mivel csak az én szempontomból ismernétek meg történetet.
Van egy vers, ami kettőnk párbeszédéből állt öszze:

Párbeszéd

R:
Hogy érzed magad?
Hol tartasz a magaddal folyó
gigászi küzdelemben?


Minden véres és fájó.
Semmi sem születik
meg vér és fájdalom nélkül!
Emberlétben ez, az új élet záloga!


Nem kell félni, harcolni!
Nincs miért és nincs kivel!
Születésed gátja Te vagy!


Új élet csak romokon fogan!
Rombolj hát, dönts le
minden falat s tépj el láncot, hogy:
Élj!


Nem jó utad!
Félelmed vezet, mely
nem hagy irányítást az életedben!


Fel kell nőnöd M...
életed döntéseihez!
Nem kapaszkodhatsz
másokba:
Magad legyél a Vár!



M:
Rideg kőbe zártam magam,
pedig bársony felhők vannak
az égen is...


Szívem sír már,
mit csinálok?
Erőm.


Ó, drága élet
már lüktetne,
csak én, ki nem hiszi,
hogy létezik a győnyörűség...
Távol vagyok!



R:
Pedig minden oly egyszerű!

Nézd a napot!
mily stabil s tündököl végtelen.

Halld meg a madarak daláz!
Mily hangos és tiszta.

Élvezd a szellőt!
Mily üde és Könnyed!

Minden minta adott
a Mindenség Festményén.

Csak felejtsd el, hogy elvárás van,
hogy emberharc van ember ellen
és az Egység, az Isten ellen.

Nyisd meg az érzékeid
s fogadj be!Látod?
Minden tökéletes!
Legyen ez az építőkő
és lehetsz Te a vár!
A MINDEN EGY!



Elveszítettem egy barátot, de kaptam két újat, akiket eddig elhanyagoltam!
Ráadásul Méry-t nem veszítettem el, csak más alapokra emelkedett ez a barátság!
Szeretnék megköszönni minden kedves emléket, minden közös bulit, minden közös élményt, minden közös hazugságot, minden közös tüzet, minden közös percet, minden közös álbeszélt éjszakát, minden szót és minden hallgatást, minden lakást!
Köszönöm Méry, még egyszer köszönöm!
Azt hiszem soha senki sem fogja megérteni mit jelentett nekem ez az együtt töltött idő!
elég, ha mi tudjuk s hogy neked mit jelentett? Nem tudom!
Most mindenki azt hihet, amit akar!
Légy jó drága barátném, járd az utat a belső bölcsességed szerint és soha ne nézz hátra!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr55205857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása