A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

Hétvége

2007.12.04. 14:34 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Mondanom sem kell eléggé mozgalmas hétvégém volt!Változatos!
        A pének este úgy tűnt, hogy egy rémálom. Akkor és mostban úgy éltem meg, hogy ez az ember -aki abszolult öntudatlanra itta magát-, széttépte a szívcsakrámat! Pillanatnyilag nagyon roszzul éreztem magam. A döbbent az volt, hogy nem is vettem részt a beszélgetésben, mégis minden második megjegyzés engem célzott meg. Adott pillanatban nem tudtam jól kezelni a helyzetet, de így visszagondolva tanultam belőle! Azt mindenképpen, hogy itt laknak közöttünk a "báránybőrbe bújt farkasok". Mostmár tudom, hogy a körülöttem élő férfiak nagyon is jó emberek és hálát kellene adnom a Nagy Anyának, hogy ŐK vannak a körömben!
Hálás vagyok neked H. Balázs, amiért széttépted a szívcsakrámat, mert a következő napok pozitív eseményeit jobban tudtam értékelni, jobban átmelengették a szívemet! Ja, és soha többé nem leszel erre képes!:))
     Szombaton nagyon fáradtan érkeztem Budapestre! Dinával és Méryvel készültünk az Ezo-napra! Nagyon meghitt körben, kellemesen elcsevegtünk a lányokkal. Nagyon nyugalmas állapot volt ez, szinte leírhatatlan!
    Tomi -aki egy nagyon rendes ember és örülök, hogy ismerem-, lehetővé tette mindezt!
Köszönöm a levelét, amely az éppen jókor jó helyen levél volt! Visszaaadta a hitemet, hogy Lajosmizse határain túl élnek még értékek! Köszönöm Tomi! Remélem elhiszed mostmár, hogy jóember vagy és nem bántottál meg?
       A vasárnap fantasztikus volt, koncertekkel, előadásokkal és tánccal. Ekszatikus volt a Kiyo-Kito Taiko  dobegyüttes koncertje, és bosnyák cigányzene!
     Megtanultam egyszer és mindenkorra, hogy nincs rossz! El kell felejteni azt a dualista világképet, ami csak az ember fejében létezik. Életünk minden eseményét döntéseink alakítják. Tehát nincs rossz, mi döntjük el, hogy az élet melyik arcát látjuk. Nincs sötét sem, mert az csak a fény hiányállapota. Mindent meglehet pozítiv oldalról is közelíteni! :)) Így boldogabb és szebb lesz a világ. Ha elfogadjuk ezt a világot a maga gyönyörűségében, tündöklésében, akkor fogadjuk el, hogy ennek a világnak van egy "RÚT" szépsége is.
       Voltam táncterápián. Hmm, meglepődve tapasztaltam, micsoda változásokat generált a nőisségemben. Folytatni fogom mindenképp!
    Meditáltunk és táncoltunk, énekeltünk és boldogok voltunk. Most éreztem, hogy jó Úton vagyok.
 Müller Péter ismét érdekes előadást tartott a nyugalomról, amiben azért volt egy  kis irónia, s örülök, hogy sikerült észrevennem. :)))
    A vízről is érdekes információkat tudtunk meg. Arról, hogy különböző információkra, hogyan reagál a kristányszerkezete. A következő könyvet ajánlom, azoknak akiket bővebben érdekel a téma; Masaru Emoto : A víz üzenetei.
Sajnálom azokat az embereket, akik marhaságokra költik a pénziüket és az idejüket! És hálás vagyok, amiért ott lehettem! Perzse még nincs vége!
Két hét múlva Tibeti hangok Workshop lesz! Ott a helyünk lányok!:)))))))) YEAHHHHHHHH....

Minden jót szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr22252144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása