A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

Monológ az életemről..., aminek hedonizmus lett a vége

2008.06.27. 11:17 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Azt hiszem, minden jó, úgy ahogy van! Már nem aggódom semmiért! Minden tökéletes a maga tökéletlenségében! Ezt elfogadtam és az életem ne küzdelem ma már, hanem áradás! Erőm teljében vagyok, abszolút termékeny, mint nő; mint szerető és mint alkotó ember! Ledolgoztam a félelmeim egy részét és egyre szabadabb vagyok! Előtérbe került a spirituális utam, mert láleltem az ösvényre! Arra az ösvényre, ami a nekem jelöt ki az ÉG Ura és a Föld Anya! Hihetetlen és leírhatatlan érzés! Szabadság, lelked könnyed szárnyalása, aranyszárnyú pillangó tánca,  kígyóvonaglás...! Elfogadni, belesimulni Nagy Anya ölelésébe és vállalni az Atyai szigor pofonjait is olykor! Teljesen új ember, NŐ születik belőlem. Mint, amikor bebábozódás utan a hernyóból pillangó születik hosszú munka, vergődéssorán. Folyamat!:) Nemcsak kívül érezhető a változás, belül sokkal jobban. Hosszú évekig elnyomtam Én-em női aspektusát, dörömbölhetett bármily hangosan. Süket fülekre talált! Egyszerűbb volt így! 2008 az Új kezdet éve, nálam biztosan! Boldog vagyok!

Az öszzes csoporttársamnak köszönöm a felejthetetlen, s remélem nem utolsó közös nagy bulit! Ez azért hedonizmus volt a javából! Rokokkó budoár, reneszánsz életérzés :))))

Külön kiemeleném azokat a kedves társaimat, akiknek mindez köszönhető!

Gabi köszönöm neked,és férjuradnak hogy megrendeztétek és ott lehettem!

Zsoltnak és Katalinnak( 2 okatónk, aki eljött) köszönöm a nyitottságot és közvetlenséget és a tudást, amit átadtak nekünk!

Bea és GABi köszi, hogy Elvitettek a Buliba!

Csabi köszi az oktatást az egri borokról és a túrákról! vigyázz a tarhonyádra!:)

ÉVI, Rita köszi a beszélgetést az élet nagy dolgairól!

Zsoltika köszi az őszinte könnyeket és az őszinteségedet egyáltalán! Ne félj jó ember vagy, mint mi valamennyien!

Köszi neked is Méry! azt hiszem megérte!

Ja és köszönöm nem utolsó sorban magamnak a részvételt és ... :)))

Aki nem volt ott sajnálhatja!:(

minden jót PEACE

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr67541783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: csoport őszinteség spiritualitaá
süti beállítások módosítása