A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

Köszönöm jól vagyok

2009.09.01. 14:52 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Szeretem magam és elfogadom testem minden porcikáját. Élvezem, hogy gyönyörű nő vagyok. Így vagyok tökéletes, ahogy vagyok. Imádom a Nagy Anyát, az Ősnőt és az ősi szentélyt magamban. Büszke vagyok, hogy teremthetek és életet adhatok.            

Magasztal teljes nőiség.

Örömmel tölt el, hogy élek s gyönyörködhetek a Létezés Tökéletességében.Szenvedélyes belső tűz lüktet bennem, de én eltemettem, száműztem őt! Ennek már vége, vállalom, hogy nő vagyok, megélem és élvezem szexualitásom minden percét!               

Előre tekintek!

A napok csodái: a reggeli napfény, a szélben hajladozó Bölcs fák, a ringó virágok, a beérett gyümölcs, a magban lüktető kirobbanó Élet; az éjjel sejtelmes misztériuma, Hold-Anya arca és fénye, rituálék, szertartások, szexualitás mind-mind gyönyörködtet.

Ezekért már érdemes élni!

Szeretm a Földet! Szeretem ezt a bolygót és az összes embert, állatot, virágot. Szeretem vonzó, kacér mosolyod, hófehér fogadat.Szeretem az buja, őszi fényt csillani a szemedben.
Szeretem a fényeket, színeket, hegyket, dombokat,az őszi lombokat, nyári lüktetést, téli szunnyadást, tavaszi ébredést.


Kinyitom magam Áldás Áramlásra.

Rea 2009. 09.01.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr421353014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: élet gyümölcs szexualitás csoda őszi bölcs lomb nőiség
süti beállítások módosítása