A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

Kreatív Szeretném Döntés

2010.05.16. 15:57 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Féltem! Miért? Azt gondoltam nincsenek elvárásaim, feltételeim, igényeim. Közben az elmém kreálta az illuzókat, a jogtalan elvárást, a félelem feltételeit. Tegnap gondolkodtam és kértem az Istennő útmutatását; döntésre jutottam, felismerést kaptam. DÖNTÉS NÉLKÜL NINCS CÉL! IRÁNY NÉLKÜL NINCS CÉL! MINDIG A CÉL A LEGNAGYOBB DIADAL? Régen azt gondoltam, hogy igen, a CÉL a győzelem. Fürödtem a diadal, a verseny nyújtotta izgalomban és ringtam a Győzelem mámorában, nem volt előttem soha akadály! Majd elkezdődött ÉN-TUDATOM, ÉN-BIZALMAM, ÉN-HITEM elvesztése és ez a magasból a mélybe taszított. Sötét napok, évek következtek, elkezdtem mindenben és mindenkiben ÉN-MAGAMAT keresni! Őrült hajszával, türelmetlenül, megggondolatlanul léptem egyik útról a másikra. Vadul kerestem, ez a túlhajszolt állapot 6 évig tartott s időnként előbukkan ma is! Most bocsánatot kérek mindenkitől, akit Utkeresés közben megmartam, megbántottam! Az Univerzum majd tesz róla, hogy bocsánatkérésem mindenkihez elérjen, akihez szükséges!

2006-ban tettem az első fogadalmamat az Anyaistennőnek: "ÉDENKERTEKET ÉPÍTEK NEKED ITT A FÖLDÖN!" Azóta ezt az Utat járom, ez az én Táncom. Többször ajánlottam fel magam azóta a Földanyának, aki nap-nap keblére ölel és elringat. Az Istennő útmutatásában jöttem rá a lényegre: " ÉLVEZD A CÉLHOZ VEZETŐ UTAT IS, LEGYEN AZ BÁRMELY NEHÉZ ÉS RÖGÖS VAGY JÁTÉKOSAN KÖNNYED!" Sosem adom fel az Álmaimat, de nem ragaszkodom görcsösen! Az Istennő szeret és vezet, nem lehet semmi baj!

2010. 05. 02. Útban CSíksomlyóról hazafelé vitathatatlanul, csalhatatlanul fedte fel magát, tárult elénk az Istennő segítő szeretete és sugalta:"MINDIG BENNETEK ÉS VELETEK VAGYOK! SOSEM VAGYTOK EGYEDÜL, CSAK VEGYÉTEK ÉSZRE HULLÁMZÓ KIÁRADÁSOMAT"

Az Istennő természettel lüktető ritmusát táncolom, az Utam a Szív Útja! Ez az Egyetlen Igaz ÚT! "Csak egy üzenet van, amire érdemes hallgatni: a Saját szíved üzenetére" Ha úgy érzem táncra lüktetek, lelkem zenét vibrál, sírok, nevetek, ordítok, ez az Istennő tánca Bennem, Velem! Áldom az Istennőt, akkor is ha szent vagyok, akkor is ha szajha!

Mikor írom e sorokat éppen Holdnapjaim kezdetén járok, amit meglepő könnyedén fogadtam, kreativitásom teljében! Kérem az Istennőt hálámat fogadja el, áldását pedig árassza ki a világra, mert minden EGY! ÁLdás!

 

Kreativitás teljében:

Szeretném látni és látattni a bujálkodó meztelen testeket,

szeretném érezni és éreztetni a túlfűtött érzékiséget,

szeretném szagolni és zsagoltatni a lábak közti Testföld illatát

szeretném hallani és hallatni a Benső Hangok Dobolását

szeretném tanulni és tanítani az Istennő Végtelen Bölcs Táncát

szeretném ízleni és ízlelteni az Istenség tekergő Kígyó-nektárját!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr92007403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: kreatív föld döntés tánc test bölcsesség dob áldás érzékiség istennő csíksomlyó
süti beállítások módosítása