A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

Szomorúság

2007.10.10. 11:21 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Szervusztok!

Tegnap nem várt esemény történt az életemben! Suzi kutyánkat elütötte a vonat, mert a szomszédunk úgy dötött elég lesz 1 m körüli kerítést építeni! Nagyon sajnálom őt, de tudtam, hogy ez egy jel!:)) Tegnap este új jövevény érkezett családunkba, megszületett Barna!
Még nagyon törékeny és állítólag sikerült öszzehozni a szülőknek a barna hajszínt. Vicces kis srác lenne Barna névvel és szőke hajjal!



A lélek szabadsága

Most minden oly békés s nyugodt,
meleg szobában, jóllakottan.
Lágy zene andalítón kúszik hallójáratimban.
Elhallgatom, és sötétben a plafont bámulom.

 

A mai nap? Igazi kín volt!
Köröttem mindeni víg volt,
boldog, fitos és életerős!
Csak én ténfergek gondolatimmal,
érzetimmel, lelki férgeimmel.

 

Felemel?

Oh, dehogy!

Rágnak belülről e férgek,
lélekben ezért vérzek!
Nyüszög, könyörög e sebzett lelkem:
eresszem szabaddá!
Erről én nem rendelkezem
Ez már rég elrendeltetett!

 

Repülni, szárnyalni szeretne,
Nem test-börtönben fogolykén élni.
Fellegek közt - mint régen- szabadon
szárnyalni az égben!


Elfeledett hang

Távolba vesző taktusként hasítja dobhártyám
egy rég feledett hang,
mely oly csengő volt nekem,
s mára a távolba veszett...
Most újra!
Hallik, de arccal nem párosul.

Mélyből, messziről érkező hang ez,
amit nem feledek!
Nem lehet, nem megy!
Gyötör, éget, egetzengető erejével
Nap-nap levet a mélybe!
Felkapaszkodni nem tudok,
már nincs erőm.

Elfeledett Hang!
Színnel már nem társul!
Mélyemben él, lecsendesült!
A fájság helyébe szeretet ült.

 

Magyarázatok egy témára...

Vágyunk, oly szertefoszló, elérhetetlen álom!
Világunk züllött, csapongó, dühödt képzet!
Szerelmünk kétségbeejtő, homályos távoli érzet!
Álmunk megvalósíthatatlan, rajongó, fekete vágy!
Képzetünk elérhetetlen, zavargó, roskatag világ!
Érzetünk kellemesen fájó, remegő, védtelen szerelem!

Egyformán más

Egyformán vagyok Más,
egyformán vagyok Norma,
egyformán vagyok Szeretet,
egyformán vagyok egy Forma.



A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr48192132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása