A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

újra itt

2007.11.08. 12:09 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Már régen írtam!
Nincs miről ill. lenne csak nincs kedvem a gép előtt ülni! Most boszorkánykodom:))
Nincs felesleges időm blog írásra:)
Egy impressziót viszont szeretnék megosztani veletek.
Nem is olyan régen volt egy férfi az életemben, akivel nap, mint nap találkoztam.
Érdekes, hogy ekkor még semmi furcsát nem vettem észre magamon. Csak annyit érzékeltem az egészből, hogy nagyon jól működünk együtt és jól tudunk együttdolgozni. Már kb. fél éve nem láttam és most már érzem, hogy mennyire fontos volt a számomra ez az ember. Persze akkor a mindennapi rutintól ezt nem vettem észre, mert olyan természetes volt, hogy minden reggel talákozunk.
Ti ne esetek ebbe a hibába! Vannak megbocsáthatatlan tettek? helyre lehet hozni, amit egyszer elrontottunk?

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr26222239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: intimitás
süti beállítások módosítása