A lélek tánca

Gyermeki, mert én szültem meg őket! Intim ,mert a részeim! Írások szerelemről, vágyakról, reményről és reménytelenségről. Találkozások mélységgel és magasságokkal!

Friss topikok

  • meteor-25: @Balázs: köszönöm Balázs! Járj te is az utad s táncolj! :) (2010.05.17. 10:59) Áldás vagy bűntetés

Linkblog

Elfoglalt vagyok

2007.11.30. 11:05 | meteor-25 | Szólj hozzá!

Az utóbbi időben nagyon elfoglalt vagyok. Nem győzöm beadni és persze elkészíteni a tervezési feladataimat. Lassan persze, de haladok. Most megértettem Kárment. (ő építésznek tanul és ott is nagyon kemény a rajz.) Ha van egy kis időm az hasznos dolgok megélésére fordítom. Pl: nem nézek tévét, inkább olvasok. Paulo Coelho könyvei lenyűgöztek.
" Vannak könyvek, amelyek az igazságot mutatják meg, vannak, amelyek álmodni hívnak!"
Ezek a könyvek álmodni hívnak, de erről bizonyosodjon meg mindenki maga.Nincs mellébeszélés, nincs felesleges duma csak érzelmek és emberi kapcsolatok. Bárkinek ajánlom karácsonyi ajándékként!
Másik nagy szerelem: Moby! Nem tudom miért, talán mert olyan sokoldalú "artist".
Legújabb hóbortom egy New York-i út! Kijutok és kész! és persze sz idegennyelvek.
Időm többi részét megéléssel töltöm. Élvezem, hogy megteszek olyan dolgokat, amiket egy korombeli nem, mert ő mondjuk lakásra gyűjt! Na én ilyesmikkel nem fecsérlem el a fiatalságomat!  Mexikói étterembe megyek, édesen-fűszeres dél-amerikai ízvilágú EGRI bort iszok és merengek a barátaimmal, utazási irodába megyek, prágai útról érdeklődöm, színházba megyek és mosolygok! Jó így minden! Élni kell az életet, nem panaszkodni!
Ja és szerelmes vagyok azt hiszem:)))))! Hogy kibe? Az lehetne az én titkom, ha egy személyről lenne szó, de nem! Az Életbe szerettem bele és már nem akarok öngyilkos lenni, mint Veronika!
Holnap suli és Japán nap!
Vasárnap ezoterikus karácsony Méryvel és Dinával! Jó lesz! Szeretem őket és mindenki mást is!
Hugi boldog szülinapot és neked is Kármen!

Legyetek jók

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekiintimitas.blog.hu/api/trackback/id/tr38247705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása